GWARANCJE i REKLAMACJE

Wszystkie towary oferowane w sklepie gorillaoffice.pl posiadają gwarancję Producenta lub Dystrybutora.

W przypadku kiedy towar dostarczony jest z oryginalną karta gwarancyjną Producenta lub Importera, napraw gwarancyjnych dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej, zgodnie z zasadami w niej zawartymi.

Reklamację zakupionych w sklepie internetowym gorillaoffice.pl towarów, prosimy składać poprzez  przesłanie e-mailem na adres halo@gorillaoffice.pl opisu usterki i skanu / zdjęcia obrazującego wadę.

Reklamacje nie zgłoszone, przed wysłaniem towaru mogą utrudnić lub uniemożliwić proces ich rozpatrywania a przesyłka może zostać odesłana na koszt nadawcy.  

 

Do przesyłki z reklamowanym produktem w miarę możliwości prosimy o dołączenie:

- wydruk obrazujący poziom zużycia reklamowanego tonera lub tuszu,

- jeżeli reklamacja dotyczy jakości wydruku - przykładowych wydruków z urządzenia obrazujących usterkę,

- wydruk raportu konfiguracyjnego materiałów eksploatacyjnych z drukarki z zainstalowanym reklamowanym produktem,

- wypełniony formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ

Ww. załączniki znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie Twojej reklamacji.

 

Reklamowany towar prosimy odesłać na adres:

INV MEDIA SP. Z O.O.

ul. Alzacka 16/1

03-972 Warszawa

z dopiskiem "REKLAMACJA ZAMÓWIENIE NR......."

 

 

Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w miarę możliwości w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Konsument otrzymał przy dostawie (okablowanie, sterowniki, instrukcje, itp.). W przypadku braku odpowiedniego opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący. Wytyczne dobrego pakowania dostępne są TUTAJ

  

Firma INV MEDIA zastrzega sobie możliwość odesłania reklamowanego towaru na koszt adresata, jeśli towar został dostarczony bez kompletnej dokumentacji uniemożliwiającej rozpatrzenie reklamacji.

 

Reklamacje towaru rozpatrywane będą w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia produktu do firmy INV MEDIA. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy, producenta termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu, po uzyskaniu zgody Klienta. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas zużyty na naprawę.

 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu będą rozpatrywane po zgłoszeniu otrzymania uszkodzonej przesyłki e-mailem na adres halo@gorillaoffice.pl. W przypadku stwierdzenia mechanicznego uszkodzenia zawartości przesyłki zalecamy w miarę możliwości sporządzenie przez Klienta protokołu uszkodzenia przesyłki potwierdzonego przez Przewoźnika. Po uiszczeniu opłaty Konsument ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.

 

Reklamacje, dotyczące zgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, przyjmowane są w terminie 7 dni od daty wysłania towaru.

Po wykonaniu naprawy gwarancyjnej produkt zostanie przesłany za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt:

- firmy INV MEDIA w przypadku uznania reklamacji,

- Konsumenta w przypadku gdy usterka produktu powstała z winy konsumenta.

- Konsumenta w przypadku nieuzasadnionej reklamacji i potwierdzonej przez Serwis Producenta lub Dystrybutora.

Zasady reklamowania przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską S.A reguluje § 34 Regulaminu świadczenia powszechnych usług pocztowych z dnia 21.09.2005 r.

- W przypadku niewykonania usługi, w rozumieniu § 2 rozporządzenia w sprawie reklamacji, adresat lub nadawca przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego może zgłosić reklamację z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia.

- Zgłoszenie reklamacji może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego i nie później niż w terminie 12 miesięcy od dnia ich nadania. Wyjątek stanowi reklamacje, które można zgłaszać w terminach określonych w § 6 ust. 2 rozporządzenia w sprawie reklamacji.

 

 

Szczegółowe zasady gwarancji

Poniżej znajdują się szczegółowe zasady gwarancji na materiały eksploatacyjne poszczególnych Producentów oraz marek:

 Assima

Gwarancja producenta 24 miesięcy od daty zakupu.

Maksymalne zużycie materiału 70%.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.

Załącznik do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

 

Brother

Gwarancja producenta 6 miesięcy.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.

 Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

 

Canon

Rękojmia dystrybutora 6 miesięcy.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.

Opakowanie fabryczne wkładu zawierające numer serii.

Załącznik do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

 

Cartridge Web

Gwarancja dystrybutora 24 miesięcy od daty zakupu.

Maksymalne zużycie materiału 80%.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.

Załącznik do reklamacji - wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

 

           Dell

Gwarancja producenta 36 miesięcy.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę.

 

 

Develop

Rękojma Dystrybutora 3 miesiące.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę.

 

 

Epson

Gwarancja producenta 12 miesięcy.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.

Załącznik do reklamacji - wydruk testowy obrazujący usterkę - do pobrania TUTAJ

 

 

Hewlett Packard

Gwarancja producenta: 12 miesięcy

Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć:

- Informację w dokładnie jakim modelu drukarki użytkowany był reklamowany toner, tusz lub bęben.

- opisem występującego problemu,

- wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

- wydruk konfiguracyjny z urządzenia.

 

 

JetWorld

Produkty marki JetWorld zakupione po 01.01.2018r. objęte są DOŻYWOTNIĄ gwarancją Dystrybutora.

Gwarancja nie obejmuje :

1. Produktów wyeksploatowanych:

– tonery zużyte w 60% i więcej

– wkłady atramentowe (tusze) zużyte w 50% i więcej

2. Produktów uszkodzonych mechanicznie poprzez:

– naruszenie plomb gwarancyjnych

– ingerencję osób nieuprawnionych

– podejmowane próby napraw

Towar zgłaszany w ramach reklamacji powinien być dostarczony wraz z dołączonym:

Dokładnym opis problemu.

Wydrukiem konfiguracyjnym z drukarki z zainstalowanym reklamowanym produktem.

Wydrukiem obrazujący poziom zużycia reklamowanego materiału.

W przypadku reklamacji jakości wydruku - wydrukiem testowym z drukarki obrazującym usterkę.

 

 

KATUN

Gwarancja Dystrybutora 12 miesiące.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia wraz z dowodem zakupu.

Zgłoszenie powinno zawiera:

- Numer seryjny reklamowanego produktu

- Opakowanie fabryczne

- Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

- Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

Konica Minolta

Rękojmia dystrybutora 3 miesiące.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

 

Kyocera Mita

Gwarancja dystrybutora 12 miesięcy

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

Lexmark

Gwarancja producenta 12 miesięcy.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

OCE

Rękojmia dystrybutora 3 miesiące

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny

 

OKI

Gwarancja producenta 6 miesiące.

Produkt nie może być starszy niż 2 lata od daty produkcji

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny

 

OLIVETTI

Materiały eksploatacyjne są objęte gwarancją przez 6 miesięcy od daty zakupu i do 30% zużycia (potwierdzeniem jest wydruk strony stanu z urządzenia).

Reklamowany produkt jest weryfikowany, wymieniany na nowy lub naprawiany.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

 

ORINK

Tonery - Gwarancja Producenta 24 miesięcy.

Tusze  - Gwarancja Producenta 12 miesięcy.

Maksymalne zużycie materiału 80%.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

 

Panasonic

Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych - Gwarancja producenta 12 miesięcy.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

Materiały eksploatacyjne do faxów - Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.

 

 

Philips

Gwarancja producenta 3 miesiące.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

 

Ricoh

Gwarancja firmy Ricoh 12 miesiące.

Wymagania Gwaranta związane ze składaniem reklamacji:

- Maksymalne zużycie materiału 50%.

- Wymagane opakowanie fabryczne do weryfikacji kodów serwisowych.

- Informację do dokładnym modelu urządzenia w którym był zainstalowany  reklamowany produkt.

- Załącznik 1 do reklamowanego produktu - Wydruk kontrolny.

- Załącznik 2 do reklamowanego produktu - Wydruk konfiguracyjny wykonany z urządzenia z zainstalowanym reklamowanym tonerem, tuszem lub innym elementem.

 

 

RISO

Rękojmia dystrybutora 3 miesiące.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

Samsung

Gwarancja Producenta 6 miesięcy

Informacje niezbędne do przyjęcia reklamacji przez serwis Samsung:

- data zakupu uszkodzonego materiału eksploatacyjnego

- model materiału eksploatacyjnego

- numer seryjny materiału eksploatacyjnego

- data zakupu urządzenia

- model urządzenia

- numer seryjny urządzenia

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

 

Seikosha

Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

Sharp

Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

TallyGenicom

Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

TDK

Gwarancja Producenta 12 miesięcy.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

TOSHIBA

Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

 

Triumph Adler

Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

UTAX

Rękojmia Dystrybutora 3 miesiące.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik 1. do reklamacji - wydruk konfiguracyjny z maszyny.

Załącznik 2. do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

WOX

Gwarancja producenta 6 miesięcy.

Maksymalne zużycie materiału 70%.

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.

 

 

Xerox

Gwarancja Producenta 90 dni od daty zakupu.

Informacje niezbędne do przyjęcia reklamacji przez serwis Xerox:

- data zakupu uszkodzonego materiału eksploatacyjnego

- model materiału eksploatacyjnego

- model urządzenia

- numer seryjny urządzenia

Wadliwy towar powinien być dostarczony z opisem uszkodzenia oraz dowodem zakupu.

Załącznik do reklamacji -wydruk testowy z drukarki obrazujący usterkę.